HarbinPenukar kuasa S13- 50Analisis penyebab bunyi tidak normal

  • masa pelepasan:2023-12-13 18:44:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:102
  • Penerangan pantas:

    Harbin,Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adal

Kandungan artikel

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Pembuat pengubah kuasa

HarbinPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

SkopjePengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci,HarbinTransformer transmisi kuasa, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.


HarbinPenukar kuasa S13- 50Analisis penyebab bunyi tidak normal



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi,HarbinKeperlukan tetapan pengubah jenis kering, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak dan kemudian mengambil sampel minyak.

Laporan pemeriksaan kualitikV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


HarbinPenukar kuasa S13- 50Analisis penyebab bunyi tidak normal



After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Laporan pemeriksaan kualitiPenukar jenis kering

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

HarbinTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point,HarbinMonitor pengubah minyak tertenggelam, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Pengubah terbenam minyak

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

HarbinMaklumat produk lain
  • YaoSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori

    YaoSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori

  • KakogawaSemasa nilai pengubah distribusiPermintaan dilepaskan, harga senang naik tetapi sukar turun

    KakogawaSemasa nilai pengubah distribusiPermintaan dilepaskan, harga senang naik tetapi sukar turun

  • TokushimaSemasa terburu bagi pengubah jenis keringTidak konvensional

    TokushimaSemasa terburu bagi pengubah jenis keringTidak konvensional

  • HiratsukaSemua pengubahPengeluaran

    HiratsukaSemua pengubahPengeluaran

  • YamasaSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 250kVAOperasi dan penggunaan spesifikasi

    YamasaSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 250kVAOperasi dan penggunaan spesifikasi

  • FukuiSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVABekalan

    FukuiSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVABekalan

  • Mito-shiSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 630kVAAkal yang difahami oleh pengurusan sangat memb

    Mito-shiSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 630kVAAkal yang difahami oleh pengurusan sangat memb

  • ShimonosekiSenarai harga pengubah 3150kvaApakah cara untuk menilai kelayakan

    ShimonosekiSenarai harga pengubah 3150kvaApakah cara untuk menilai kelayakan

  • segera:Peringatan: Maklumat HarbinPenukar kuasa S13- 50Analisis penyebab bunyi tidak normal memberi anda HarbinPenukar kuasa S13- 50Analisis penyebab bunyi tidak normal oleh syarikat kami, perkhidmatan HarbinPenukar kuasa S13- 50Analisis penyebab bunyi tidak normal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HarbinPenukar kuasa S13- 50Analisis penyebab bunyi tidak normal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HarbinPenukar kuasa S13- 50Analisis penyebab bunyi tidak normal. HarbinPenukar kuasa S13- 50Analisis penyebab bunyi tidak normal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HarbinPenukar kuasa S13- 50Analisis penyebab bunyi tidak normal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!